28 cze 2012

Minerałki z Annabelle Minerals

Jak wiele z Was zamówiłam sobie próbki z Annabelle Minerals o czym już Wam pisałam. Zdążyłam je już wstępnie przetestować i co mogę powiedzieć? Kolorki są całkiem niezłe, krycie również, efekt dość fajny i naturalny a trwałość to około 6h. A jednak ja jestem zupełnie nie zadowolona...Dlaczego? Wydaje mi się, że z minerałami jest tak, że jedni je kochają a drudzy po prostu nie. Ja już kiedyś oddałam puder mojej mamie, to chyba nie jest forma kosmetyku, która mi odpowiada i nic na to nie poradzę. Więc? Jak najbardziej polecam tym którzy minerały lubią. ;)

Twarz:

- korektor- medium
- podkład- beige medium
- róż- sunrise


A wy co możecie powiedzieć o tych minerałach?

12 komentarzy:

  1. Kurczę, nigdy nie próbowała minerałów i chyba i ja sobie zamówię te próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a bardzo ładnie na Tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj dostałam próbki z Anabelle wiec zobaczymy jak się u mnie spiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, delikatne cienie! :) Buziaki, zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz:) tak delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja buzia bardzo ładnie wygląda w tym podkładzie! Bardzo naturalnie, ja natomiast po nałożeniu tych minerałów mam wrażenie, że po prostu widać ten podkład..

    OdpowiedzUsuń
  7. SLICZNIE wygladasz!!!
    Pozdrawim Cie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz bardzo świeżo;)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie się zastanawiam nad zamówieniem tych próbek :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, a na pewno do ciebie zajrzę.
Obserwuj, a odwdzięczę się tym samym.
Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.