20 cze 2012

Inglotowe zakupki

Dziś byłam na małych zakupach w Inglocie, szłam z zamiarem kupna różu z nowej serii, ale że mój Inglot jest ubogi i ich nie było zadowoliłam się czymś innym. Kupiłam pięć cieni w kółkach bo kochanych kwadracików tam też nie ma wraz z paletką. Są to wyłącznie perły, gdyż osobiście mam problemy z matami, mam za małe umiejętności i wychodzi mi maziaja na oku! Coś na co dzień oraz niebieskości na bardziej szalone dni i wieczory. Zapraszam do oglądania! ;)







Lubicie Inglota? ;)

41 komentarzy:

  1. 420 wygląda bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:)401 i 420 najbardziej mi się podobają:)chociaż 428 też,taki tajemniczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Inglota:) fajnie skomponowana paletka

    OdpowiedzUsuń
  4. oprocz granatu kolory sa ladne, ja swoja palete kompletowac bede na urodziny, juz sie doczekac nie moge.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. granat na oku wygląda niesamowicie

      Usuń
    2. nie przekonuje mnie to

      Usuń
  5. 401 i 420 wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 415 wyglada super, lubie niebieskosci na oku :P swietne kolory powybieralas :) ja mam paletke magnetyczna, ale poki co nie planuje jej zapelniac - robie odwyk! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha no ja kupuję inglota bo wyjeżdżam z Polski;)

      Usuń
  7. ładne kolory :)
    ja nie mam ani 1 ich cienia...
    u mnie bardziej: Sleek'owo jest hehe co widać po blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie dobrane kolory, czekam na makijaż z nimi =)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądają wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolorki :)
    U mnie obyłoby się bez niebieskiego, bo nie lubię tego koloru na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ale te wyglądają cudownie ;) opalizują

      Usuń
  11. Szkoda,że nie ma u mnie Inglota :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Brązy mnie urzekły:) już dawno planowałam kupić cienie z inglota ale zawsze jakoś było mi nie po drodze, chyba w końcu muszę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam;) za cień do paletki 10zł;)

      Usuń
  13. u mnie pojawil sie z dnia na dzien, takze moze i u Ciebie tak bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie Cudnie:*:**:*:*:
    z przyjemnością obserwuje:):* Zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy i pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory piękne :)
    Ale do mnie cienie z Inglota kompletnie nie przemawiają ...

    OdpowiedzUsuń
  16. niebieski to jest jedyny kolor jakim nie umiem się malować, zawsze wyglądam tak jakbym wstała z trumny, może to przez moją bladą karnację

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie małe pytanko. A ile kosztuje taki cień do paletki?

    OdpowiedzUsuń
  18. niebieski i granatowy jest przesliczny ! :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, a na pewno do ciebie zajrzę.
Obserwuj, a odwdzięczę się tym samym.
Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.