1 sie 2012

Ultradelikatny róż na codzień...

Ja osobiście jestem ogromną fanką marki Maybelline, tak samo jak Loreal czy Revlon, bo Rimmel to dla mnie wielkie gówno za za wysoką cenę jak na jego jakość, ale nie o tym dziś. ;) No i jako fanka Maybelline bardzo pragnęłam wypróbować serię FIT me!, która jak się okazało dla Was niestety jest nie dostępna w PL. Seria ta oferuje szeroką gamę podkładów, pudrów, korektorów, róży i bronzerów. Dodatkowo seria ta w porównaniu np. do Dream jest stosunkowo nie droga bo ceny nie przekraczają $8, a jak wiadomo zawsze można trafić na promocje. Ja z tej serii posiadam jak na razie podkład i róż o którym właśnie dziś.

( powiększ)

Seria FIT me! posiada aż 12 naturalnych róży w odcieniach pink, rose, coral i nude w wersjach light, medium i deep. Mój posiadany kolor to Medium Nude.

Róże jak dla mnie mają podręczne opakowanie, wyposażone w pędzelek podobny do tego w produktach Benefit,  chodź jego jakość znacznie różni się od droższego kumpla.


Mój kolor to medium nude, dla mnie to mieszanka nude z brzoskwinią. Róż jest perłowo- satynowy czyli taki jak ja lubię najbardziej.




Bardzo delikatny efekt zaróżowienia i rozświetlenia zarazem. 
Efekt w świetle słonecznym i pokojowym.



Jak dla mnie te róże to numer jeden na co dzień . w dodatku róż jest naprawdę trwały i i nie spływa podczas upału. Z pewnością wrócę po inne kolory, w dodatku za taką cenę.

Cena: $6 + tax


Miałyście róże z tej serii?
Co myślicie?

17 komentarzy:

  1. ładny róż :)))
    nawet bardzo :D
    mogliby i do nas go dać :)

    a co do Rimmel to ja lubię i to bardzo, szczególnie ich matowe pomadki, są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, choć wydaje się mi bardzo, bardzo błyszczący. Jest też taki efekt na twarzy?
    Ja wolę bardziej 'stonowany' ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, na twarzy wygląda spokojnie, pokaże Wam kiedyś ;)

      Usuń
  3. bardzo fajny,az chyba sama sie skusze i zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor taki delikatny, że chyba nawet ja odważyłabym się go nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie troche a bardzo sie swieci, ale napewno cos by sie znalazlo z innych kolorkow ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twarzy tak nie wygląda;) zresztą można go zmatowić pudrem transparentnym

      Usuń

Zostaw komentarz, a na pewno do ciebie zajrzę.
Obserwuj, a odwdzięczę się tym samym.
Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.