8 kwi 2013

O moim ulubionym scrubie do ciała czyli Mango Temptation od VS

Cześć dziewczyny!


           Pamiętacie jak kiedyś pokazywałam Wam moje zakupowe zdobycze w Victoria's Secret w Black Friday TU. Kupiłam wtedy scrub, którego mam już drugie opakowanie czyli jak widać stał się ulubieńcem. Zapraszam do lektury...



           Mango Temptation to jak sama nazwa wskazuje scrub z nektarem z mango oraz wyciągiem z hibiskusa. Zapach jest dość intensywny i bardzo specyficzny dlatego wiem, że nie każdemu może on odpowiadać, ja go uwielbiam! Producent obiecuje nam , że po użyciu scrubu nasz skóra będzie wygładzona, przyjemna w dotyku i delikatna.



          Forma scrubu nie każdemu może przypaść do gustu... są to bardzo duże drobinki na bazie cukru, a więc nie trwałe. Po jakiś 2-3 minutach nie czujemy już drobinek podczas masowania, a sam skrub przybiera bardzo kremową konsystencję jak żel pod prysznic. Nie jest to więc typowy zdzierak, przez chwilę drapie, ale jest raczej delikatny. Sam efekt wygładzenia rzeczywiście występuje za to zapach utrzymuje się na ciele przez wiele godzin!

         Co do kosztów w sklepie Victoria's Secret cena to $10 za opakowanie mające 200ml, które wystarcza mi na około miesiąc, także dość przystępna. 

Gorąco polecam
Wasza Katie


Wciąż przypominam o moim ROZDANIU



10 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze... Ale wydaje się świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,że nie można dostać go w Polsce ;) Już sobie wyobrażam jak musi pięknie pachnieć :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ można, przecież mamy w PL już sklepy VS ;)

      Usuń
    2. a jak się mają ceny VS w PL? Bo ja często kupuje 4-5 kosmetyków np za 35$ gdzie regularna cena to od 10 do 16

      Usuń
  3. Zainteresował mnie ze względu na zapach, mam nadzieję że wkrótce się przekonam czy mi też przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, ale tylko jeśli nie szukasz ,,zdzieraka" ;)

      Usuń
  4. mialam go i byl rewelacyjny.Swietnie sie spisywal

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, a na pewno do ciebie zajrzę.
Obserwuj, a odwdzięczę się tym samym.
Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.