4 kwi 2013

Katie Nails- Sephora by OPI Rumba Romance

 Hej kochane!


           Co się ze mną dzieje to ja nie wiem, muszę się Wam przyznać, że nie jestem osobą która jakoś często maluje paznokcie, raczej tylko na specjalne okazje.... Jednak ostatnio nałogowo kupuje lakiery do paznokci i co najśmieszniejsze, że ich używam!

          Ostatnio moim ulubieńcem stał się rdzawy kolor Sephora by OPI w odcieniu Rumba Romance. Jest to piękny rudy odcień z drobinkami tworzący na paznokciu niezwykły efekt. Ja jestem zakochana, a Wy?:)








Kolor piękny, prawda? W dodatku lakier niesamowicie łatwo się rozprowadza, nie lepi się ani nie leje za bardzo i już jedna warstwa może wystarczyć by pokryć nasze paznokcie. Jeśli chodzi o czas wysychania jest również naprawdę szybki jak na lakier do paznokci, po 10 minutach mamy w pełni wyschnięty lakier i nie musimy obawiać się o zniszczenie efektu. U mnie osobiście lakier wytrzymuje 3 dni, po trzech miałam starte końcówki ale zero odpryśnięć, więc jestem z niego bardzo zadowolona! 

 Cena $ 9,50 / 15ml

Goraco polecam!

Wasza Katie 

 

 

Już niedługo koniec ROZDANIA

11 komentarzy:

  1. Piekniaty kolorek !!! 24 K Golda :) cena wzglednie tania a wiec da sie przezyc :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. na pazurkach wygląda bajecznie :)). no i zapraszam do tagu :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam wierny odpowiednik tego lakieru VIP LADY w kolorze tombakowego złota cena 3,90zł...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio nałogowo kupuję lakiery do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no świetny kolorek. Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, a na pewno do ciebie zajrzę.
Obserwuj, a odwdzięczę się tym samym.
Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.