15 kwi 2012

Max Factor- False Lash Effect Mascara

Hej! Zaczynamy od mojej nowo zakupionej mascary, którą spróbuję wam przybliżyć i może zachęcić do jej zakupu. Zaczynamy!

Na wstępie przyznam się, że przez przypadek kupiłam odcień niebieski a nie czarny, gdyż są w identycznych opakowaniach, więc radzę uważać! Na całe moje szczęście w Douglasie nie było najmniejszego problemu z jej wymianą! ;)



Zdaniem producenta:

Po co używać sztucznych rzęs, skoro ten sam efekt możesz osiągnąć swoimi naturalnymi rzęsami? Nowy tusz False Lash Effect, bez zbędnych zabiegów, pozwoli Ci cieszyć się wszystkimi zaletami sztucznych rzęs i sprawi, że Twoje własne rzęsy staną się dwukrotnie dłuższe. W tym sezonie to obowiązkowe wyposażenie każdego wizażysty. Sekret oszałamiających rzęs tkwi w połączeniu największej w historii firmy Max Factor szczoteczki z opatentowaną technologią Liquid Lash (rzęsy w płynie). Teraz z każdym pociągnięciem zwiększasz objętość swoich rzęs, a duża szczoteczka pokrywa je aż po same końce, dzięki czemu, bez sklejania, stają się grubsze i niczym magnes przyciągną niejedno spojrzenie.


Moim zdaniem:

Już na pierwszy rzut oka tusz mi się spodobał. Ma ładne opakowanie i dużą szczoteczkę co lubię.  Mimo, że jej rozmiar jest dość duży malowanie się nią nie sprawia problemów. Konsystencja jest odpowiednia, kolor mocno czarny. Tusz ma głównie pogrubiać rzęsy, ale równie dobrze radzi sobie z ich wydłużaniem czyli mamy 2 w 1. Max factor jest uznawaną marką i jak dla mnie spisuje się świetnie. Dużym plusem jest to że tuszu jest aż 13ml, a nie jak w niektórych 7ml. Jedyny minus, który zauważyłam to mało widoczne oznakowanie kolorów przez co jak mówiłam wzięłam niebieski. 
Ogólnie polecam! ;)



Efekt

po                                                                          przed

opakowanie: 4 ( - za oznakowanie koloru na spodzie)
zapach: 4 ( z bliska dość ostry)
kolor: 5
konsystencja: 5
szczoteczka: 5
efekt: 4,5
ogół: 27,5/ 30

Cena ok. 50zł/ 13ml
Ja złapałam promocję w Douglasie z 49,90 na 39,90 ;)


Miałyście/ macie ten tusz?
Jakie wrażenia?
Skusicie się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, a na pewno do ciebie zajrzę.
Obserwuj, a odwdzięczę się tym samym.
Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.