16 kwi 2012

Moje zakupy

Hej! ;)
Byłam dziś na zakupach, i kupiłam kilka potrzebnych ( lub mniej potrzebnych) kosmetyków. Złapałam kilka z nich na promocji. Szału nie ma ale zawsze to jakaś oszczędność ;)
Zaczynamy! :P



1. Szampon- Syoss Substance & Strenght
Szampon do włosów suchych i normalnych. Osobiście używam tylko tej marki, gdyż najlepiej mi pasuje!


Cena: ok 15zł/ 500ml - w promocji 9,99zł ( Rossmann)

2. Żel pod prysznic- Johnson's Be Fresh & Imagine
Bardzo świeży, gęsty, ładnie pachnie. Ja wybrałam białą brzoskwinię i różę herbacianą.
Gorąco polecam!


Cena: ok. 12zł/ 400ml - w promocji 5,99zł ( Natura)

3. Płyn dwufazowy - Ziaja
Dobrze sobie radzi, nie piecze i przede wszystkim bardzo tani! ;)


Cena: ok. 6zł/ 120ml

4. Antyperspirant- Garnier Mineral
Nowa seria BIO, w 100% naturalna! Bardzo skuteczne działanie i ładne zapachy, ja skusiłam się na kokosa! ;)


Cena: ok. 10zł/ 50ml - w promocji 7,49zł ( Rossmann)

5. Lakier do paznokci- Miss Sporty Clubbing Colours (35)
Bardzo ładny, mocny kolor. Zobaczymy tylko czy trwały! ;)


Cena: 5,49zł /7ml

6. Lakier do paznokci- Revlon Top Speed ( 601 Guava)
Bardzo ładny, wyrazisty kolor idealny na lato! Lakiery Revlon są trwałe, zobaczymy jak sie sprawdzi ten ;)


Cena: ok. 24zł/ 14,7ml - w promocji 19,99zł ( Douglas)

7. Cień- Sensique Exotic Flower ( 222)
Ładny, malinowy odcień różu, mam nadzieję że się spisze! Cienie tej marki są naprawdę dobre, jak na swoją cenę! ;)




Cena: ok. 7zł/ 3,5g - w promocji 3,99zł ( Natura)

8. Cień- Essence ( 46 Taupe of the pops)
Jest śliczny! Ni to złoto ni brąz. Ciekawe jak będzie wyglądać na oku! ;)



Cena: ok. 8zł/ 2,5g - w promocji 4,99zł

9. Róż w musie- Maybelline Dream Touch Blush ( 02)
Świeża, jaśniutka brzoskwinia, idealna na lato! ;) Jeszcze go nie miałam więc dam znać o efektach!



Cena: ok. 35zł/7,5g - w promocji 30,79zł ( Rossmann)


No i to tyle. Niby nic takiego a jak kobietę cieszy, nie? ;)

1 komentarz:

  1. szamponów Syoss nie lubię ale ten antyperspirant Garniera mnie zainteresował ! :D
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, a na pewno do ciebie zajrzę.
Obserwuj, a odwdzięczę się tym samym.
Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.