27 kwi 2012

Produkty, na którę na pewno się nie skuszę....part II

6. Avon- krem do rąk Care Intensive Moisture z olejkiem ryżowym

Miałam krem z tej serii i byłam bardzo zadowolona. Ale ten krem to chyba jakaś kpina. Jest tłusty, tak wiem że jest z olejkiem, ale to przesada, klei się, ciapa i ja nie mogę rozsmarować nawet najmniejszej ilości kremu. W dodatku na 3 miejscu w składzie jest alkohol. ;( Kosmetyki Avon coraz bardziej mnie zawodzą.

Cena: 9zł/ 100ml
Ocena: 1/5



7. Rimmel- cienie Colour Rush

Kupiłam je już dawno. Tragedii nie ma, ale szału też wcale, Słaba pigmentacja, a w dodatku jeden cień wykruszył mi się całkowicie od pędzelka. Nadają się wyłącznie na krótkie codzienne wyjścia.

Cena: 23zł/ 4g
Ocena: 2/5

8. Rimmel- cienie Glam' Eyes

Kolejne cienie tej firmy, lepiej napigmentowane. Ale to wciąż nie za dobra jakość i trwałość. Chętnie bym się pozbyła, tylko trochę szkoda...

Cena: 28zł/ 4,2 g
Ocena: 3/5


9. Astor- podkład Natural Finish

Miał minimalizować pory, kryć niedoskonałości i ha niby nawilżać. Jest to podkład z serii rozświetlających. Tymczasem zwiększa pory, jest tłusty i spływa... Jedyne co to przyjemny zapach. Never again!

Cena: 32zł/ 30ml
Ocena: 1/5


10. Gucci Guilty

Te perfumy to nuta kwiatowo orientalna. Opakowanie eleganckie, zapach ładny, trwały... ale nie mój. To prezent więc, mało trafiony w mój gust. Polecam ale tym, którym ten zapach odpowiada. ;)

Cena: 380zł/ 75ml
Ocena: 5/5


Kolejna i na razie ostatnia część już jutro! ;)

4 komentarze:

  1. przecinek stawia się przed ,,na". w szkole cię nie nauczyli zasady używania przecinków? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to za ,,poważny" zapach ;) Wolę lekkie, świeże.

      Usuń

Zostaw komentarz, a na pewno do ciebie zajrzę.
Obserwuj, a odwdzięczę się tym samym.
Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.